Kas kõik veebipoes olevad kaubad on laos olemas?

Kõik tooted, mis veebipoes nähtavad, on reaalselt laos olemas.

Kui kaua võtab aega kaupade kättesaamine tellimuse esitamise hetkest?

Kauba kättesaamine võtab aega üldjuhul 1-3 päeva. Erandjuhtudel (suur koormus kaupade pakendamisel vms.) võib kauba kättetoimetamine venida ühe päeva võrra.

Kas peale tellimuse esitamist on võimalik tellimust muuta?

Kui kaup ei ole veel transpordifirmale üle antud, saab tellimust muuta. selleks peaks koheselt kontaktilehel oleva vormi kaudu ühendust võtma

Kas tellida saab ka välismaale?

Saab, aga selleks palume eelnevalt ühendust võtta kontaktilehel oleva vormi kaudu, täpsustamaks võimalikke saatmiskulusid.

Kas konkreetseid tooteid on võimalik tellida?

Üldjuhul ei ole, aga kui mingi konkreetse toote vastu huvi on, soovitame kontaktilehe kaudu ühendust võtta. Saame vähemalt infot anda, et mis tingimustel saab kaupa tellida.


Kas kahe ja rohkema sama toote ostul on võimalik saada paremat hinda?

On, aga sel juhul soovitame kontaktilehe kaudu eelnevalt ühendust võtta. Tegeleme iga konkreetse juhtumiga eraldi.

Miks ei ole ostetud kaup jõudnud minuni?

Kui kaup ei ole nädala jooksul peale ostu kinnitamist jõudnud ostjani, palume kindlasti ühendust võtta.

Kas saan ka ise kaubale järele tulla?

Ise saab kaubale järele tulla meie lattu aadressil Papiniidu 5, Pärnu

Kuidas osta suuski ja muud sarnast kaupa, mis eeldab proovimist?

Harrastaja ja keskklassi suuskadega piisab kui märgitakse suusataja kaal. Võistlussuuskade ostul eeldame, et ostja võtab meiega eelnevalt ühendust.

Kas ostetud suuskadele saab tellida ka esmahoolduse?

Saab, selleks palume tellimuse vormistamisel eraldi teade saata.

Kõigi muude küsimuste korral võtke kontaktilehe kaudu ühendust, vastame 1-2 tööpäeva jooksul

Parimad pakkumised Sinu e-mailile!